Nyheter

EcoDataCenter presenterar stolt ett fantastiskt resultat i NPS kundundersökning

För första gången sedan EcoDataCenter startade har en kundundersökning genomförts med hjälp av den välkända NPS-metoden (Net Promoter Score). Resultatet var 83 på en skala från -100 till 100.

Undersökningen genomfördes under maj månad där alla EcoDataCenters kunder deltog. Det totala resultatet för hela EcoDataCenter och våra fem anläggningar på tre orter var plus 83 på en skala från -100 till +100.

EcoDataCenters höga säkerhetsnivå, hållbarhet i världsklass och framför allt kommunikationen med våra kunder lyftes fram av deltagarna som nyckelfaktorer när de svarade.

– Vi hade inte genomfört någon kundundersökning tidigare men beslutade att använda NPS (Net Promoter Score) för att förstå hur kunderna ser på oss som leverantör. En lärdom: Otroligt intressant att prata med kunderna om hur de uppfattar oss som leverantör. Ett positivt svar och vi tackar ödmjukt våra kunder för deras förtroende och hoppas verkligen att vi kan fortsätta att utveckla våra goda relationer

Carl Frögelius , CEO

Läs mer om undersökningen

Relaterade artiklar

Kontakta oss

Vill du ha mer information om våra tjänster eller boka ett besök på någon av våra siter? Skicka in dina kontaktuppgifter här så återkommer vi till dig med mer information. Välkommen till EcoDataCenter.